Los Angeles Lakers vs Golden State Warriors Full Game Highlights | 10.10.2018, NBA Preseason

MLG Highlights
MLG Highlights

Lakers vs Warriors 10.12.18: https://youtu.be/SVqKowt6hqc

2 ヶ月 前
Edwin ST
Edwin ST

+Jojo Cater tchité

ヶ月 前
Edwin ST
Edwin ST

Tchité gbvt VTV

ヶ月 前
Genesis Cabañog
Genesis Cabañog

lol lakers😕😕😕

ヶ月 前
WhenaDave Forever
WhenaDave Forever

guys can you subscribe to my channel and watch may vid

10 時間 前
Sebastian Schmidt
Sebastian Schmidt

what's that second line behind the 3pt arc?

日 前
PEPPA TV
PEPPA TV

That's a good one

日 前
Tal_Tal Kim
Tal_Tal Kim

10M views. NBA is boring?

日 前
Chinese J.R.
Chinese J.R.

10 mil views??

日 前
Jane Labotero
Jane Labotero

lebron ...is just finding a team that can join him to beat gsw .... ayeeeeeeeeeee

3 日 前
J T
J T

Yes!!! lebron and the lakers won!!!

3 日 前
Luis paulino
Luis paulino

El mejor leblo

4 日 前
Jame Mafu
Jame Mafu

Hai

4 日 前
Keith C
Keith C

Great!

5 日 前
Chris genaro
Chris genaro

wow amazing lakers 😍

5 日 前
Dwayne Nunez
Dwayne Nunez

This team was made to beat the Warriors❗️

5 日 前
Javier Alarcon
Javier Alarcon

Lakers are coming watch out they r getting better

6 日 前
Kevin Gonzalez
Kevin Gonzalez

360 layup while being grabed 💪🏿King James

6 日 前
Chicago SackChaser
Chicago SackChaser

We really jus counted the views 😭😭

6 日 前
Darianne Lino
Darianne Lino

Intense🔥🔥🔥

7 日 前
Denmark Kiliman
Denmark Kiliman

wow lakas lebron

7 日 前
Its Benj
Its Benj

I hate lebron for leaving his teammates (Cleveland) because of that, Cleveland will never get the attention. And He can't just stay on that team. Soon or later he will leave this team again, i hate him for that. Unlike curry. 👌

7 日 前
Its Benj
Its Benj

Lakers vs Gsw for final this would be LIT!

7 日 前
NeonVloxz
NeonVloxz

It’s just really sad how Lebron actually best the warriors by him self 😂

8 日 前
Shawn Boiz
Shawn Boiz

LOL what if somebody wrote javale McGee homecoming

9 日 前
Jr latip
Jr latip

wow😲

10 日 前
Rekan D
Rekan D

Love to go to one of Lakers games .. one day hopefully

11 日 前
Mark Serrano
Mark Serrano

golden state for the win😎

12 日 前
League Master
League Master

2:23 lance stephenson was double drible

12 日 前
ColossusFM
ColossusFM

woah

13 日 前
Alam ko Lahat
Alam ko Lahat

H

15 日 前
Devious PlaysYT
Devious PlaysYT

Nice

16 日 前
recap
recap

Lebron

16 日 前
Blade Blade
Blade Blade

Follow me @flyboyblade ig

17 日 前
Kïng_Frëşh 7w7
Kïng_Frëşh 7w7

Los lakers son una puta mierda

17 日 前
TEAM Tinao
TEAM Tinao

Like si cree k lebreon es el papa de la NBA

17 日 前
Lee Bone
Lee Bone

Both teams are looking excrllent shout out the LA Lakers on getting the W

18 日 前
Nicholas Fowler
Nicholas Fowler

wow maby if I take steroids like lebron, maby I can be as good as him

18 日 前
Malyn Tee
Malyn Tee

S

19 日 前
Jasinto Mendes
Jasinto Mendes

No hay forma para gue los Wario ganen en este año

20 日 前
jershin solmeo
jershin solmeo

Kulang sa rebound ang warriors

21 日 前
Los Lakers en Español
Los Lakers en Español

Lakers are a hot ticket. look at the views on the video :)

21 日 前
Tin Cadiz
Tin Cadiz

Ohh

21 日 前
Kaylee Milano
Kaylee Milano

Lakers won! 113- 123 Warriors Lakers

22 日 前
king602033 TOXIC destoyer
king602033 TOXIC destoyer

9.5 million views dang

23 日 前
kevin mahendra
kevin mahendra

Test

23 日 前
Rets Cell
Rets Cell

Ang unggoy n lebron hahahaha kini claim ang sarili na king daw xa hahaha MANANALO K LNG NMN KuNG MAY WADE AT BOSH OR IRVING NA MAG DADALA SAU ..PAG YAN D NAG CHAMP SA LAKERS LILIPAT ULIT YAN.TRY MU KAYA SA GINEBRA MALAY MU MAY CHAMP K HAHAHAHAHA

23 日 前
Algenis Baez
Algenis Baez

LeBron james vs warrios 💪💪💪💪

23 日 前
Algenis Baez
Algenis Baez

Lebron james duro

23 日 前
Algenis Baez
Algenis Baez

Duro

23 日 前
Kewan williams
Kewan williams

9.5 mill views is ridiculous

23 日 前
pick a brick / Loyal Rockets Fan
pick a brick / Loyal Rockets Fan

lmao and its preseason game cant wait for Christmas game 😂😂😂 that shit will break youtube

9 日 前
520BassAssassin
520BassAssassin

Both head Coaches from the UofA.

24 日 前
Jc Pindos
Jc Pindos

I hate basketball.. but because of Lebron, Now I am a college basketball league mvp here in my country

24 日 前
Sophie Horan
Sophie Horan

Bobo ng gs

24 日 前
Fortnite is Bae!
Fortnite is Bae!

I'm gonna start a NBA team with my friends and just put Lebron James in it and I'm ready to go against any team BABY James the G.O.A.T.

24 日 前
Donovan Chelley
Donovan Chelley

T

20 時間 前
Indian Pewdiepie
Indian Pewdiepie

Yeah!

2 日 前
Fortnite is Bae!
Fortnite is Bae!

LETS GOOOOOOO FUCKING LAKERS MAN

24 日 前
Fortnite is Bae!
Fortnite is Bae!

5:12 anybody gonna talk about that buzzer beater tho Like anybody tho Like tho Tho tho

24 日 前
Carlito La Nota
Carlito La Nota

la leyenda musical

24 日 前
Fortnite is Bae!
Fortnite is Bae!

2:29 that was really nice

24 日 前
aroel a-6
aroel a-6

Kebangkitan LA lakers,.. Pas bngt thn ini dtengin king james

24 日 前
Serge Sinday
Serge Sinday

Wew

25 日 前
dyan flores
dyan flores

Gogogo

25 日 前
Super8 Super8
Super8 Super8

Un

25 日 前
Ellie Malait
Ellie Malait

Well Played Lakers. GS got defeated so sad.

25 日 前
jun kook
jun kook

1:45

26 日 前
Andreia Rocha
Andreia Rocha

Essa desgraça desse durah entregou o jogo essa 38peste... jpg série arremecando bolo de 3 parece q tava comprando essa misera

26 日 前
Helen Malasig
Helen Malasig

Nc lakers

28 日 前
Rona-lynn Jacinto
Rona-lynn Jacinto

Bayad gs nyan kaya talo

28 日 前
Luke Tan
Luke Tan

Hindi Na galing Ang gsw bobo

28 日 前
almighty will
almighty will

That's how uk there nothing without kd

29 日 前
Dhex Lopez
Dhex Lopez

just click the link

29 日 前
Dhex Lopez
Dhex Lopez

online job

29 日 前
Mozella Jones
Mozella Jones

Everybody chill down but this is the real LeBron James

29 日 前
Mozella Jones
Mozella Jones

WOW!!!

29 日 前
TheSonicEnergy
TheSonicEnergy

Lakerrrrs

ヶ月 前
Edwin ST
Edwin ST

Urbe urbana yvng

ヶ月 前
Jasonite _ gaming
Jasonite _ gaming

I was happy

ヶ月 前
Bata Malupit
Bata Malupit

you're awesome

ヶ月 前
Aya Takashi
Aya Takashi

All they are Good 😍

ヶ月 前
Applepigglediggle
Applepigglediggle

I was there

ヶ月 前
rated caloy
rated caloy

,

ヶ月 前
Ggv Yyh
Ggv Yyh

This the most Most Views Nba preaseason i ever seen

ヶ月 前
Asar Ptah
Asar Ptah

Lakers win against the GSW and a foul out Kevin Durrant. LeBron exceptional first quarter running and feeding the play. Peace!

ヶ月 前
Mujeres Hermosas De Instagram
Mujeres Hermosas De Instagram

Ayúdame a conseguir suscriptores

ヶ月 前
John Goco
John Goco

James ever best

ヶ月 前
Zoe Navales
Zoe Navales

GSW

ヶ月 前
Basketball Lair
Basketball Lair

9.1 Views tf it’s just a preseason game calm down viewers

ヶ月 前
NeonVloxz
NeonVloxz

Basketball Lair then why is yo dumbass bumass here

8 日 前
King Edzky
King Edzky

And yet you're here. lmao

20 日 前
Chanly Alburo
Chanly Alburo

Vvcc

ヶ月 前
CAL3B L0L
CAL3B L0L

Why does LeBron too high on pride and has many fans?

ヶ月 前
Donnie Lee
Donnie Lee

MJ Never Lost

ヶ月 前
nomealow
nomealow

6:54 haha

ヶ月 前
King Fahad Cardel Åk 4 Nyhammars skola
King Fahad Cardel Åk 4 Nyhammars skola

Laker is the best team ever

ヶ月 前
Njasang Nji
Njasang Nji

Damien Jones got POSTERIZED!!!!

ヶ月 前
BPS UNIQUES
BPS UNIQUES

i love it

ヶ月 前
GG EZ
GG EZ

9M views im shookt

ヶ月 前
Ana Michelle
Ana Michelle

too much talent!

ヶ月 前
Gordon Geko
Gordon Geko

And now (drumroll) they can't even beat a Kawhi-less Raptors. Lol funny Bronsexuals

ヶ月 前
ilhan ciger
ilhan ciger

Where is dreymond ? If he could be inside the game , lakers wouldnt be dominant on paint .

ヶ月 前
ronson bell
ronson bell

lbj is gay \

ヶ月 前
Enkhsaruul Sarah
Enkhsaruul Sarah

.

ヶ月 前
Ijjah Llab
Ijjah Llab

why the mighty showtime lakers is losing now and the GSW was chill and winning

ヶ月 前
Marieh Rakim
Marieh Rakim

👏👏#DURANT 😍

ヶ月 前
Mary Robertson
Mary Robertson

Linton Jams and very good at basketball so is the Team

ヶ月 前
Dr. Cheesecake YT
Dr. Cheesecake YT

LEBRON ALL THE WAY

ヶ月 前
Count Darth
Count Darth

kings do bleed, even gods, as always, and always will

ヶ月 前
1 Garoto 2 Mundos
1 Garoto 2 Mundos

and now.... who have more wins??? hahhahahha Lobron???

ヶ月 前

次

SA KAMOTE NABUHAY
SA KAMOTE NABUHAY

Trigger

29 日 前