Why The CAVS Can't Beat The CELTICS

  • に公開 ヶ月 前

    BBALLBREAKDOWNBBALLBREAKDOWN

    ランタイム: 8:18

    The Cleveland Cavaliers made some adjustments for Game 2 in response to their loss in Game 1. The Celtics continued to execute their game plan and, despite a 41 point triple double from LeBron James, won going away to take an almost insurmountable 2-0 lead.
    For more in depth NBA analysis, LISTEN to our podcast on iTunes: apple.co/2jsG4oy and Stitcher: bit.ly/2jp70Io
    SUBSCRIBE HERE FOR MORE: bit.ly/BBallSub
    MUSIC: Fighting For Freedom by Anno Domini
    We're not a channel, we're a conversation. Join in via the comments below or on Twitter and Facebook!
    TWITTER: bit.ly/BBallTweets
    FACEBOOK: bit.ly/BBallFB
    WEBSITE: bit.ly/BBallWeb
    ABOUT BBALLBREAKDOWN
    BBallBreakdown is devoted to deep-dive analysis of NBA basketball gameplay. Giving fans a taste of a pro coach's film session, host Coach Nick breaks down fundamentals, play calling, offense, defense, shooting form, officiating, and everything else basketball. In addition, see exclusive interviews with NBA players and coaches, from active super stars to retired legends.

    NBA  Basketball  NBA Scores  NBA News  Basketball Scores  Basketball (Invention)  Basketball Coach (Profession)  National Basketball Association (Organization)  cleveland cavaliers  lebron james  boston celtics  marcus smart  jaylen brown  jayson tatum  brad stevens  ty lue  

Marcus Lee
Marcus Lee

BTW idiot. Cavs beat the Celtics. Don't say what's going to happen unless you know the future.

2 日 前
Quinn Salcedo
Quinn Salcedo

But they beat it. Welp.

3 日 前
AZHOOPER_MG13 IM NEXT
AZHOOPER_MG13 IM NEXT

You were saying?...

9 日 前
Dat ghetto White boiii
Dat ghetto White boiii

So umm......

13 日 前
Hafiz Mussah
Hafiz Mussah

this aged well

13 日 前
Mranswer2q
Mranswer2q

you are retarded

14 日 前
LBJ23
LBJ23

Yeah we can't beat the Celtics TOTALLY..

15 日 前
Mranswer2q
Mranswer2q

Eat your words coach

15 日 前
Joaquin Pogi Pogi
Joaquin Pogi Pogi

this video is nothing but a trash ! dump this video asap!! 😂😂😂😂😂😂

15 日 前
Henry Thomas
Henry Thomas

Pretty funny video now lol

15 日 前
andrine rueda
andrine rueda

DELETE THIS VIDEO

16 日 前
P L U T O
P L U T O

Haha

16 日 前
Fish _
Fish _

this didnt age well

17 日 前
Dave Herrera
Dave Herrera

Delete this

18 日 前
Joseph Puepuemai
Joseph Puepuemai

Hey Mr just came back to remind you, Cavs won the series lol

18 日 前
Ran vlogs
Ran vlogs

Hahaha Cleveland already win!!!!!!!!! Hahahhhahahahahah

18 日 前
Josh Brown
Josh Brown

L

19 日 前
Valentin K to the A to the N-E-V
Valentin K to the A to the N-E-V

But they did haha, morron

19 日 前
WGL
WGL

Looking back at this lmao

19 日 前
Christopher Milton
Christopher Milton

L

19 日 前
JermHD
JermHD

Loston CeLLLtics 😂🖕☘🖕

20 日 前
Daniel Dellmyer
Daniel Dellmyer

L

20 日 前
Sonny Arbogast
Sonny Arbogast

Where y'all at now ?

20 日 前
Clay Chestnut
Clay Chestnut

*thinking*

20 日 前
Arthur J
Arthur J

LeBron just gave you a fucking slap in the face! You worthless fuck!

20 日 前
Taylor Robinson
Taylor Robinson

L

20 日 前
jollymagnum
jollymagnum

say what now?

20 日 前
jollymagnum
jollymagnum

LOL

20 日 前
A. Frost
A. Frost

Well this is awkward

20 日 前
Creator278
Creator278

Hahaha fuck you. We still beat the celtics. I know we will lose in the finals, but at least we get to say we made it!

20 日 前
Creator278
Creator278

Pablo Escobar the fact the people saying we weren't going to beat the Celtics are wrong, is enough to celebrate.

19 日 前
Pablo Escobar
Pablo Escobar

you beat a profoundly young team that didn't have two all-stars, one of them being a superstar. whats there to celebrate? warriors in 3

20 日 前
CD Fit
CD Fit

....SIKE! Dont doubt the king

20 日 前
Andrew Guo
Andrew Guo

how about now

20 日 前
Philip Okala
Philip Okala

Delete this video please XDDDDDDDDDDDDDDDDDD 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 cavs won eastside conference finals

21 日 前
BillyClutch
BillyClutch

Philip Okala no one is always right

21 日 前
Kwstas Makris
Kwstas Makris

What?

21 日 前
Marcel Torretta
Marcel Torretta

And that's why guessanalysis are just that..

21 日 前
Adam Fleeboi
Adam Fleeboi

Ummm.. that’s tuff

21 日 前
Tyler Skeen
Tyler Skeen

Well this awkward coach.... #whateverittakes

21 日 前
Prime_voltz
Prime_voltz

Haha look what happened

21 日 前
Neil Marion dela Cruz
Neil Marion dela Cruz

Nope. They just did

21 日 前
Cody Richless
Cody Richless

Coach they did though

21 日 前
αραμπατζης κωνσταντινος
αραμπατζης κωνσταντινος

😂😂😂😂😂😂😂 LeBron at the finals again 😂😂😂😂😂😂 #Cavs

21 日 前
Xtreme Galaxy
Xtreme Galaxy

Which they did...

21 日 前
Ahehehee LEL
Ahehehee LEL

The title of this video didn't age well.

21 日 前
ItsyaboiSayR
ItsyaboiSayR

Coach you might want delete this video

21 日 前
Simply Awesome
Simply Awesome

Anddddd cavs won...

21 日 前
Rhob Formento
Rhob Formento

4-3

21 日 前
Prod. Lil Rudd
Prod. Lil Rudd

Boi

21 日 前
Jim Williams
Jim Williams

LOL...

21 日 前
dark hawke
dark hawke

PLEASE BREAK DOWN GAME 7 LMAO From when Tatum Dunks on Lebron which makes Lebron turn up the Jets Like he did to Drake!! Hahahaha

21 日 前
Sourabh Bhavsar
Sourabh Bhavsar

Can't wait for next spot on video analysis /s Never doubt lebron. lol

21 日 前
Energizer
Energizer

Delete this nephew

21 日 前
tszwing Ip
tszwing Ip

Cavs win

21 日 前
Alfonzo Ball
Alfonzo Ball

Aaaand another L for coach Nick

21 日 前
Kwame' Glover
Kwame' Glover

LMAO

21 日 前
Perdana Anantadiva
Perdana Anantadiva

Cavaliers goes to nba finals

21 日 前
Yusuf Murad
Yusuf Murad

Lebron just handed you the BIG L

21 日 前
Feđa Fajić
Feđa Fajić

New Lebron James song is out. https://www.youtube.com/watch?v=CduA0TULnow

21 日 前
Jesus Ontiveros
Jesus Ontiveros

Stfu we smacked the celtics!

21 日 前
mindelo23
mindelo23

Lebron just beat the Celtics without Kevin Love. You might wanna delete this video.

21 日 前
Frederico Adrian
Frederico Adrian

They won. STFU and put this video down HAHAHAHA

21 日 前
CloudSound
CloudSound

Next video : Why Cavs won against the celtics

21 日 前
CloudSound
CloudSound

bruh. this video is a joke.

21 日 前
kenny jananto
kenny jananto

what a funny joke.........

21 日 前
Da Bear
Da Bear

Haha nice one dude

21 日 前
Leon Artest
Leon Artest

This title was not relevant with reality lol

21 日 前
A&M Savages
A&M Savages

Are you sure the Cavs can't beat the Celtics

21 日 前
david z
david z

delete this video

21 日 前
Jerimiaz
Jerimiaz

What was that about the Cavs not being able to beat the Celtics? 😂

21 日 前
Tom Adams
Tom Adams

Cavs just won game 7 Celtics gg tho they put up a good fight

21 日 前
Mytriix
Mytriix

You wish

21 日 前
Heights Grey
Heights Grey

🤫

21 日 前
KingKobraPenny
KingKobraPenny

Who can’t the Cavs beat again?

21 日 前
oskarbell Jack
oskarbell Jack

They just diiid

21 日 前
monkeyfury 122
monkeyfury 122

Well this video is pointless now

21 日 前
Chris Ludwig
Chris Ludwig

And what have we learned children?

21 日 前
Pablo Escobar
Pablo Escobar

Good video. Lavs fans get excited over two wins with horrible officiating on their home floor, its like they forget the Cs don't have two all stars. Celtics in 6.

24 日 前
Jolly Swagman
Jolly Swagman

Cavs in 2

20 日 前
Pablo Escobar
Pablo Escobar

+Jolly Swagman warriors in 3

20 日 前
Jolly Swagman
Jolly Swagman

oof

21 日 前
atul bahl
atul bahl

So you were wrong about the Celtics being better, please make another video about why you were wrong. Also, LeBron didn't need to carry to cav's both wins were good team wins, with most players in the Cavs rotation scoring in double figures.

25 日 前
Pablo Escobar
Pablo Escobar

what? celtics are a far better team.

24 日 前
PCMasterRaceTechGod
PCMasterRaceTechGod

Looks like they can

25 日 前
Kez
Kez

Next video title: 'why the cavs proved me wrong'

26 日 前
alisavage
alisavage

Lol wush you mean the series is 2-2

26 日 前
Nyke
Nyke

Lol

26 日 前
Amber Froat
Amber Froat

I presume this will be taken down.

26 日 前
Henry Corey
Henry Corey

haha you better be making the opposite video soon

26 日 前
Bryce Bennett
Bryce Bennett

Yo we back

26 日 前
Dylan Nitro
Dylan Nitro

Series tied 2-2 now 👀 👀 where ya at Lebron haters??? Smhhhhh

26 日 前
ClassicExampleBand
ClassicExampleBand

If you really believe that, you don't understand NBA basketball. I was so confident the Cavs would come back and win this series I put 20 dollars on the Cavaliers to win the series after they lost game 2. I just happened to be in Vegas, and I am not a gambler or a rich guy, so 20 bucks is not something I want to lose. I knew the NBA would help Lebron out, and I was correct. I know the NBA is rigged for superstars, therefore my bet. I may not win, but the odds certainly are in my favor. I am 95 percent sure the Cavaliers will win this series because the NBA wants Lebron in the Finals so they can make more money. The NBA is fixed, man.

27 日 前
meynard llano
meynard llano

whats up with this video and comments?

27 日 前
Rayray Schnapps
Rayray Schnapps

Is there going to be another video about how the Celtics cant beat the Cavs since the series is even now? is he going to be wrong about everything?

27 日 前
Jb Curt Christian Amor
Jb Curt Christian Amor

Well this aged beautifully

27 日 前
Spielzeit85
Spielzeit85

still can't beat the celtics...?

27 日 前
Traugott Müller
Traugott Müller

"almost insurmountable 2-0 lead". Series is tied 2-2 now.

27 日 前
GIOVAHNNI GUCCI
GIOVAHNNI GUCCI

Well this video is trash because the cabs have some games 3 and 4

27 日 前
Shketas
Shketas

so my dude, why cant cavs beat the celtics?

27 日 前
Jacob Smith
Jacob Smith

Well that's until the nba started to interfere with typical calls to extend the series $$$ then say oh Boston is a horrible away team so they have a fall back for the brainwashed sheeps

27 日 前
Puerto Station8
Puerto Station8

haha they won its 2-2

27 日 前
Daryl Emprese
Daryl Emprese

hahaha what now??????????

27 日 前
Pmelon
Pmelon

One word after game 4...WRONG!!!

27 日 前
Mathis Owiseone
Mathis Owiseone

Anything else?

27 日 前
Jerry Abon
Jerry Abon

2-2 n

27 日 前
Gotcha Man
Gotcha Man

Im just here sitting at Game 4, looking at the Cavs winning...

27 日 前